عصر ورزش | پایگاه خبری ورزشی

قوی هستیم و کرونا را شکست می دهیم

ads
کد خبر: 1101
تاریخ انتشار: یکشنبه 12 مهر 1394 - 11:18
نویسنده: admin
سیدمهدی سیدصالحی: بزرگترین اشتباه زندگیم رفتن از تراکتورسازی بود

خبرگزاری موج

اندك حضورش در مراسم تشييع مراسم هادي نوروزي و ايستادن در كناري باعث شد تا تماسي با سيدمهدي سيدصالحي داشته باشيم كه اين روزها به صورت اختصاصي تمرين مي‌كند.

سيدصالحي كه خيلي از درگذشت نوروزي ناراحت بود دليل زود رفتنش را به خاطر برخي قول و قرارها و ترسيدن از دير رسيدن به خاطر سيل عظيم هواداران و دلسوختگان درگذشت نوروزي مي‌داند.

اين بازيكن كه چندي پيش بعد از باخت تراكتورسازي مقابل پرسپوليس از سوي برخي هواداران ترک زبان تراکتور در ورزشگاه يادگار امام(ره) صدا زده شد در گفت و گو با ما از روزهاي خوب آن روزها در تراكتور مي‌گويد و يك اعتراف تلخ مي‌كند: «بزرگ‌ترين اشتباهم اين بود كه از تراكتور رفتم!»

روز جمعه در تشييع پيكر هادي نوروزي حضور اندكي داشتي و زود رفتي. مساله خاصي پيش آمده بود؟

صحبت‌هايم را با اشاره به اندوه دردناك غم از دست دادن هادي نوروزي شروع مي‌كنم. مساله‌اي كه بايد آن را از صميم قلب به خانواده، هواداران پرسپوليس، همسر و دو فرزند آن مرحوم تسليت بگويم. هادي واقعا بازيكني بود كه عاشق پرسپوليس بود و با تعصب بازي مي‌كرد.

در يك نيم فصلي كه سعادت بازي با آن مرحوم را داشتم و بعد به نفت‌تهران رفت جز ادب، فروتني و بزرگي از هادي چيزي نديدم. رفتني كه تلنگري براي همه ما و به خصوص ورزشكاران است كه مرگ همين بغل گوش ما زنگ مي‌زند. در مورد اينكه خيلي كم توانستم در مراسم تشييع هادي عزيز حضور داشته باشم بايد بگويم كه يكي، دو جا از جمله حضور در يك برنامه تلويزيوني قول داده بودم كه شلوغي و جمعيت بسيار زيادي كه آمده بودند، باعث شد نتوانم بيش از اين به رسم ادب در مراسم تشييع شرك كنم. همين جا بازهم بابت اين مساله از خانواده مرحوم نوروزي و خانواده بزرگ پرسپوليس عذرخواهي مي‌كنم و بازهم اين ضايعه بزرگ را تسليت مي‌گويم.

بيرون ماندن شما از فوتبال كمي طول نكشيده است؟

من بيرون نماندم بلكه به هر قيمتي نخواستم بازي كنم. من در ابتداي فصل 3 پيشنهاد داشتم كه دو تاي آنها هنوز پيگير حضور من هستند. گسترش و آقا فراز كمالوند به من خيلي لطف داشتند اما شرايط اجازه همكاري نداد. استقلال اهواز هم كه رفتنم به آنجا رسانه‌اي شد به نتيجه نرسيد چون مديران باشگاه به تعهدات خود عمل نكردند و من نتوانستم خانواده خودم را به اهواز ببرم. راه‌‌آهن هم رفتم كه ديدم‌ شأن و منزلتم پايين مي‌آيد و نشد كه همكاري داشته باشيم. الان هم دوتا از اين سه باشگاه خواهان عقد قرارداد هستند اما هنوز شرايط فراهم نشده است. در حال حاضر كاملا آماده هستم و تمرينات اختصاصي خودم را زير نظر مربي انجام مي‌دهم. به اميد پروردگار هرچه خير است اتفاق خواهد افتاد.

در اين ميان گويا گسترشي‌ها همچنان به دنبال جذب تو هستند؟

اجازه بدهيد نامي نبرم اما يكي، دو جا صحبت شده كه دو طرف به دنبال بررسي شرايط هستيم. با اين حال به اميد خدا اگر قسمت باشد ما امسال بازي كنيم تا نيم فصل به يك تيم خواهم رفت. بايد ببينيم خداوند روزي ما را چگونه مقرر كرده وگرنه عطش بازي كردن دوباره در ليگ‌برتر را دارم و اميدوارم با لطف خدا با سربلندي برگردم.

چند تيم ليگ يكي هم به شدت خواهان جذب شما بودند؟

بله، چند تيم ليگ يكي كه الان در صدر جدول هستند علاوه بر اينكه خواهان جذب من بودند پول خوبي هم مي‌دادند و واقعا شرايط عالي بود. با اين همه همان‌طور كه خدمت شما گفتم دوست ندارم به هر قيمتي بازي كنم و پول بگيرم. براي من بيشتر از پول حفظ ‌شأن و منزلت است وگرنه الان در يكي از اين تيم‌ها بازي مي‌كردم.

حتما شنيديد بعد از باخت تراكتور مقابل پرسپوليس يكسري هوادار اسم شما را در ورزشگاه صدا زدند؟

بله، من هم از طريق دوستاني كه در تبريز دارم اين مساله را شنيدم و واقعا از آن ها بابت اين لطف تشكر مي‌كنم. بزرگ‌ترين اشتباه فوتبالي‌ام اين بود كه از تراكتور جدا شدم و نتوانستم آن همه لطف و صفاي مردم تبريز و هواداران تيم را جبران كنم. باور نمي‌كنيد هواداران همه جوره به من عزت گذاشتند و من را به همراه خانواده‌ام تا آخر عمر مديون خودشان كردند. من ناخواسته از تراكتور جدا شدم و اميدوارم كه يك روز ديگر فرصتي پيش بيايد تا محبت‌هاي مردم خونگرم تبريز و هواداران تراكتور را جبران كنم.

قطعا خبر داري با رفتن ادينهو اين فصل تراكتور در خط حمله واقعا مشكل دارد. به نظرت اين خواسته هواداران و اينكه مسوولان تراكتور به اين مساله اهميت مي‌دهند باعث شود حالا كه تو را صدا كردند به سراغت بيايند؟

براي هر تيمي و هر شهري سربلندي مردم شرط است. با من تماسي گرفته نشده اما اگر صحبتي بشود براي كمك كردن آماده هستم. من دين بزرگي به خاطر هواداران تراكتور روي گردن دارم و واقعا بابت آن روزهاي خوب در تبريز ممنون‌شان هستم. اين اتفاق تراكتور را از خودم مي‌دانم و همه سعي خودم را خواهم كرد. حالا بايد ببينيم قسمت چه مي‌شود و خداوند چه سرنوشتي را براي ما رقم خواهد زد.

به نظر مي‌رسد توني هم روي تو نظر مثبتي دارد؟

توني آدم بسيار بزرگوار و پدري مهربان است و هميشه بازيكنان را با عنوان«پسرم» مورد خطاب قرار مي‌داد. رفتاري كه باعث شد بتوانم با روحيه خوبي كه از تشويق هواداران مي‌گرفتم 20 گل به ثمر برسانم. خيلي ناراحتم كه از تراكتور جدا شدم و حتي بعد جدايي تيم‌ملي را هم از دست دادم. من روزهاي خوبي در كنار توني و تراكتور داشتم و اگر ايشان فكر مي‌كنند سيدصالحي در اين برهه مي‌تواند كمكي بكند، براي اين مساله آماده هستم.

 

 

 

 

 

 


توني ، تراكتور ، ادينهو ، سيدصالحي ، هادي نوروزي ، تراكتورسازي ، پرسپوليس

کد امنیتی رفرش
نظرسنجی

به نظر شما کدام تیم قهرمان لیگ برتر می شود؟(چینش به ترتیب الفبا)

تبليغات در سايت

جدول، نتایج و برنامه لیگ برتر والیبال

عضویت در خبرنامه
ایمیل خود را وارد کنید

امکانات
129418851,7761,4631,77614,291133,9872,547,786