عصر ورزش | پایگاه خبری ورزشی

قوی هستیم و کرونا را شکست می دهیم

ads
کد خبر: 1098
تاریخ انتشار: یکشنبه 12 مهر 1394 - 10:19
نویسنده: admin
بازگشت تونی اولیویرا به ایران/سرمربی تراکتورسازی دوشنبه در تبریز

اخبار تراکتورسازی

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، ایوب ذوالفقاری در مورد شرایط تراکتورسازی گفت: تمریناتمان را از روز چهارشنبه شروع کرده ایم و به بچه ها در این چند روز با علیرضا پژمان و قادر رحیم زاده تمرین می کردند. دیروز هم دستیاران خارجی، تونی آمدند و خود تونی دوشنبه صبح به تبریز می آید.

او درباره مساله سعید آقایی و اینکه بالاخره در تراکتور ماندنی شد ادامه داد: مدیریت و مسوولان باشگاه ما با مسوولان گسترش فولاد صحبت کرده اند و قرار شد سعید آقایی در جمع ما بماند.

سرپرست تراکتورسازی در مورد شایعه برکناری تونی و احتمال حضور قلعه نویی در تراکتور نظرش را اینگونه بیان کرد: من اصلا درباره این قضیه چیزی نمی دانم. من فقط در تمرینات حضور پیدا می کنم و پاسخگوی این سوال شما باید مسوولین باشگاه باشند.

ذوالفقاری درباره حواشی ای که اخیرا برای تراکتور پیش آمده گفت: این مسائل همیشه همه جا هست ولی بازیکنان ما حرفه ای هستند و فقط باید به فکر تمرین خود باشند.

وی در مورد ناراحتی هواداران بابت نتایج کسب شده گفت: 6، 7 سال است که تراکتور دارد خوب بازی می کند و حتی قهرمانی خواستن از این تیم توقع بیجایی نیست و ما این را قبول داریم که نمایش بازیکنان قابل قبول نبوده تا الان نباید این امتیازات را از دست می دادیم و باید از این پس به فکر جبران باشیم. فکر و ذکر و همه تیم نتیجه گرفتن است چون هواداران با این تیم زندگی می کنند و ما باید جوابگوی نتایج ضعیف باشیم و صددرصد توانمان را بگذاریم.

ذوالفقاری در پایان در مورد محرومیت تراکتورسازی از تماشاگر در یک بازی خانگی افزود: هیچ نامه ای در این رابطه به باشگاه زده نشد و چیزی به ما نگفته اند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

اخبار تراکتورسازی ، تونی ، اولیویرا ، ذوالفقاری ، تراکتورسازی ، گسترش فولاد

کد امنیتی رفرش
نظرسنجی

به نظر شما کدام تیم قهرمان لیگ برتر می شود؟(چینش به ترتیب الفبا)

تبليغات در سايت

جدول، نتایج و برنامه لیگ برتر والیبال

عضویت در خبرنامه
ایمیل خود را وارد کنید

امکانات
129418851,0165404,36112,068131,7642,545,563