عصر ورزش | پایگاه خبری ورزشی

قوی هستیم و کرونا را شکست می دهیم

ads
کد خبر: 1085
تاریخ انتشار: چهارشنبه 08 مهر 1394 - 13:50
نویسنده: admin
نیمی از طرحهای عمرانی ورزشی استان تا پایان سال به بهره برداری می رسد

اخبار آذربایجان غربی/اخبار ارومیه/اخبار سلماس

به گزارش اسپورنیوز، عبدالله چمن گلی در حاشیه بازدید از طرحهای نیمه تمام ورزشی شهرهای سلماس و تازه شهر گفت: برای توسعه و استانداردسازی فضاهای ورزشی 45 طرح عمرانی ورزشی در استان در دست اجراست.

وی با بیان اینکه هم اکنون استان آذربایجان غربی در سرانه فضاهای ورزشی رتبه 26 کشور را دارد و پایین بودن سرانه فضاهای ورزشی در استان باید جبران شود افزود: برای جبران این ضعف باید طرح های عمرانی در دست اجرا و نیز طرح های نیمه تمام بخش ورزشی هر چه سریعتر به بهره برداری برسد.

دکتر چمن گلی با اشاره به پیشرفت فیزیکی 40 تا 90 درصدی 45 طرح عمرانی ورزشی در دست اجرای استان اظهار داشت: سالن های سرپوشیده و زمین های فوتبال ، ورزشگاههای فوتبال و خانه های تخصصی رشته های ورزشی از جمله این طرحها هستند.

این مقام مسئول ادامه داد: تا پایان امسال 20 طرح از این طرحهای نیمه تمام ورزشی در استان به بهره برداری می رسد و اعتبارات ورزشی آذربایجان غربی از محل اعتبارات ملی نیز با دو برابر افزایش به بیش از 60 میلیارد ریال رسیده و از محل اعتبارات استانی نیز امسال نزدیک به 90 میلیارد ریال به اداره کل ورزش و جوانان استان اختصاص یافته است.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: توجه به زیرساخت ها در راستای توسعه فضاهای ورزشی و اتمام پروژه های نیمه تمام در اولویت کاری قرار دارد و استان آذربایجان غربی نیازمند تلاش بیشتر برای توسعه سرانه فضاهای ورزشی و افزایش تعداد ورزشکاران بیمه شده است.

شایان ذکر است، اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی دارای 17 اداره شهرستانی ، 48 هیات ورزشی استانی و 633 هیات ورزشی شهرستانی است.

کد امنیتی رفرش
نظرسنجی

به نظر شما کدام تیم قهرمان لیگ برتر می شود؟(چینش به ترتیب الفبا)

تبليغات در سايت

جدول، نتایج و برنامه لیگ برتر والیبال

عضویت در خبرنامه
ایمیل خود را وارد کنید

امکانات
129418851501,46315012,665132,3612,546,160