عصر ورزش | پایگاه خبری ورزشی

قوی هستیم و کرونا را شکست می دهیم

ads
کد خبر: 1060
تاریخ انتشار: سه شنبه 31 شهریور 1394 - 13:59
نویسنده: admin
عباسی: صداوسیما انتظارات هواداران تراکتورسازی را برآورده کند

اخبار تراکتورسازی

ستاره‌های تراکتور آماده درخشش هستند

سعید عباسی افزود: در حال حاضر ستاره‌های تراکتور آماده درخشش هستند و با توجه به شرایط نه‌چندان مطلوب داوری که عرصه را برای تیم ما تنگ کرده بود بچه‌ها دیروز نشان دادند که باغیرت بازی می‌کنند و 9 نفره هم می‌توانند حریفان قدرتمندشان را شکست دهند.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تصریح کرد: علی‌رغم فشارهای زیادی که روی تیم ما وجود داشت بچه‌ها دیروز شرایط خوبی را رقم زدند و از دست دادن پنالتی توسط صبا و به ثمر رسیدن اولین گل حمزه یونس نکات مثبتی از این بازی بودند که امیدواریم در ادامه شاهد ادامه گلزنی این بازیکن باشیم.

عباسی خاطرنشان کرد: روز پرفشاری را تیم ما پشت سر گذاشت که باوجود تمامی سختی‌ها نتیجه مطلوبی برای ما رقم خورد.وی درباره برخی حاشیه‌سازی‌ها مبنی بر مذاکره باشگاه تراکتورسازی با برخی مربیان برای جایگزینی تونی گفت: ما صحبت‌های خصوصی را برای مسائل اصلی تیم فقط با کادر فنی انجام می‌دهیم که با ما قرارداد دارند.

هواداران به مسائل حاشیه‌ای بی‌توجه باشند

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی تراکتورسازی ادامه داد: سعی می‌کنیم تا مثل فصل گذشته وارد حاشیه نشویم چون همه می‌دانند که حواشی به ضرر تراکتورسازی خواهد بود و ما مانع ورود چنین حواشی به تیم می‌شویم.

عباسی تأکید کرد: روی سخن من با هواداران است و از آن‌ها می‌خواهم توجهی به مسائل حاشیه‌ای نداشته باشند و فقط تیم خودشان را موردحمایت قرار دهند و اطمینان داشته باشند که این تیم به جایگاه واقعی خود برمی‌گردد.

وی افزود: خود بازیکنان و کادر فنی به هواداران دل‌خوش هستند و اگر هوادار حمایت کند آن‌ها بیشتر روحیه می‌گیرند و نتایج خوبی کسب می‌شود.

دلیلی برای مذاکره با سایر مربیان وجود ندارد

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی تراکتورسازی در پاسخ به اینکه آیا باشگاه با حمایت خود از سرمربی تیم، خیال او را بابت حواشی راحت می‌کند گفت: هدف ما این نیست که هر روز یک سرمربی معرفی کنیم و وقتی تیم به روال خوب خود برمی‌گردد نیازی نیست به این مسائل حاشیه‌ای فکر کنیم.

عباسی اظهار داشت: ما با آقای تونی قرارداد داریم و تا زمانی که این روند خوب ادامه یابد و هم خودشان، هم بازیکنان و هم هواداران راضی هستند هیچ دلیلی نمی‌بینیم که صحبتی با سرمربیان دیگر انجام دهیم.

تیم به شرایط آرمانی خود نزدیک می‌شود

وی با ابراز رضایت از روند رو به رشد تیم خاطرنشان کرد: چه هواداران و چه کارشناسان بهترین تحلیل‌کننده‌ها هستند و تیم به شرایط آرمانی خود نزدیک می‌شود که شروع این روند از بازی با سپاهان بود.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی به خبرنگار سایت رسمی باشگاه گفت: قبل از بازی با سپاهان از عملکرد تیم راضی نبودیم و علاوه بر ما خود کادر فنی و بازیکنان هم شرایط را در حد نام تیم تراکتورسازی نمی‌دانستند ولی وقتی هماهنگی‌ها به وجود بیاید تیم پرستاره تراکتورسازی می‌تواند بهترین نتایج ممکن را کسب کند.

عباسی در خصوص دیدار روز جمعه مقابل پرسپولیس تصریح کرد: پرسپولیس شرایط بدی را پشت سر گذاشته و علی‌رغم پر مهره و مردمی بودن نتوانسته نتایج خوبی کسب کند و قطعاً بازی سنگینی برای هر 2 تیم خواهد بود که یار دوازدهم بیشترین تأثیر را در این دیدار روی بازی تیم ما خواهد داشت.

وی ادامه داد: وقتی ما در تبریز بازی داریم برای پیروزی همیشه از حضور هواداران بهره‌مند شدیم و امیدوارم روز جمعه هم این وفاداری هواداران را مثل گذشته کنار تیم خودمان ببینیم.

صداوسیما انتظارات هواداران تراکتورسازی را برآورده کند

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی درباره عدم پخش زنده دیدار تراکتورسازی و صبا از شبکه استانی سهند و گلایه‌های هواداران در این زمینه گفت: اولین چیزی که در فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ تراکتورسازی را با اهمیت می‌کند بحث امتیاز هواداری است که کشورمان را در سطح آسیا بالابرده است.

عباسی افزود: نمی‌دانم چرا باید این مسئله در نظر گرفته نشود و در استان قم این بازی پخش شود ولی هواداران میلیونی تراکتورسازی از دیدن بازی تیم خود محروم باشند و جا دارد که مسئولین صداوسیما که صادقانه زحمت می‌کشند این مورد را بررسی کنند.

وی گفت: هواداران از روز گذشته گلایه‌مند هستند و بسیاری از آن‌ها موفق به دیدن این مسابقه نشدند و از اینترنت این مسابقه را پیگیری می‌کردند که این افتی برای تیم بزرگی مثل تراکتورسازی است که امیدوارم صداوسیما در سطح تیم بزرگ تراکتورسازی ظاهر شود و انتظارات هواداران این تیم را برآورده سازد.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی در پایان گفت: تراکتورسازی بدون هوادار یک تیم معمولی است و فقط با حضور هوادارانش از سایر تیم‌ها متمایز می‌شود.

عباسی خاطر نشان کرد: حضور هواداران مشکلات را در تیم ما کمتر می‌کند و پشتوانه‌ای برای باشگاه و تیم محسوب می‌شوند که امیدوارم با حضورشان در ورزشگاه از تیمشان حمایت کنند.


منبع: سایت رسمی باشگاه تراکتورسازی

 

 

 

 

 

 

 

 

اخبار تراکتورسازی ، سعید عباسی ، تراکتورسازی ، پرسپولیس ، مدیرعامل تراکتورسازی ، صداوسیما ، باشگاه تراکتورسازی

کد امنیتی رفرش
نظرسنجی

به نظر شما کدام تیم قهرمان لیگ برتر می شود؟(چینش به ترتیب الفبا)

تبليغات در سايت

جدول، نتایج و برنامه لیگ برتر والیبال

عضویت در خبرنامه
ایمیل خود را وارد کنید

امکانات
129418851,1465404,49112,198131,8942,545,693