عصر ورزش | پایگاه خبری ورزشی

قوی هستیم و کرونا را شکست می دهیم

ads
کد خبر: 1030
تاریخ انتشار: سه شنبه 17 شهریور 1394 - 11:03
نویسنده: admin
برگزاری اولین المپیاد فرهنگی ورزشی کارمندان دولت آذربایجان غربی

اخبار آذربایجان غربی/وی افزود: علاوه بر این المپیاد، همایش کوه روی کارکنان دولت در روز سی ام مرداد ماه برگزار و همایش دوچرخه سواری عمومی دستگاه های اجرایی استان نیز همزمان با 26 مهرماه روز تربیت بدنی و ورزش برگزار می شود.

چمن گلی گفت: اجرای مجدد قانون اعطای یک درصد از اعتبارات دستگاه های دولتی به مسائل فرهنگی و ورزشی موجب کیفی سازی برنامه های این حوزه می شود. وی انجام ورزش صبحگاهی روزانه و حضور یک روز در هفته بدون خودروی سواری با دوچرخه توسط کارمندان اداره کل ورزش و جوانان را کمک به نهادینه سازی فرهنگ ورزش عمومی در جامعه عنوان کرد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس آذربایجان غربی نیز در این جلسه با اشاره به ایجاد موزه دفاع مقدس در ارومیه در زمینی به مساحت یک هزار و 300 متر مربع اضافه کرد: پیشتر ساختمان موزه مورد افتتاح قرار گرفته و هم اکنون در صدد تهیه آثار ماندگار به نمایش گذاشته و محیط محتوایی آن هستیم که در این راستا 30 هزار قطعه عکس دفاع مقدس جمع آوری و برای استفاده در موزه به چاپ رسیده است.

سرهنگ رضوی افزود: امروزه جنگ نرم و تهاجم فرهنگی از مهمترین حربه هایی است که دشمنان نظام و اسلام به واسطه آن در صدد تضعیف و تحریف عقاید دینی و ارزشهای معنوی جوامع اسلامی می باشند که اجرای برنامه های فرهنگی و آشنا کردن نسل جوان با رشادت های رزمندگان و زندگی آنان در دوران دفاع مقدس می تواند در مقابله با این تعاجم مثمر ثمر باشد.

در 31 شهریور 1359 رژیم بعثی عراق با تصمیم و طرح قبلی و با هدف برانداختن نظام نوپای جمهوری اسلامی جنگی تمام عیار را علیه ایران اسلامی آغاز کرد. مراسم گرامیداشت سی و پنجمین سالگرد وقوع جنگ تحمیلی امسال از 31 شهریور تا ششم مهر ما همزمان با سراسر کشور در آذربایجان غربی برگزار می شود.

منبع: ایرنا

کد امنیتی رفرش
نظرسنجی

به نظر شما کدام تیم قهرمان لیگ برتر می شود؟(چینش به ترتیب الفبا)

تبليغات در سايت

جدول، نتایج و برنامه لیگ برتر والیبال

عضویت در خبرنامه
ایمیل خود را وارد کنید

امکانات
129418851361,46313612,651132,3472,546,146