عصر ورزش | پایگاه خبری ورزشی

قوی هستیم و کرونا را شکست می دهیم

ads
کد خبر: 1027
تاریخ انتشار: یکشنبه 15 شهریور 1394 - 12:45
نویسنده: admin
مدیرکل ورزش و جوانان استان از عملکرد مربیان ورزش صبحگاهی ابراز نارضایتی کرد

اخبار آذربایجان غربی/مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی در ادامه ابراز داشت: این طرح به طور کاملا غیر کارشناسی و غیر تخصصی آغاز شده و اداره کل ورزش و جوانان و هیات ورزشهای همگانی نتوانسته اند از حمایت های استاندار آذربایجان غربی در راستای اجرای هر چه بهتر آن استفاده کنند.

چمن گلی با ابراز نارضایتی از عملکرد کنونی مربیان طرح ورزش صبحگاهی اضافه کرد: برگزاری دوره های ارتقای مربیگری و تربیت مربیانی که بتوانند ورزش صبحگاهی را به نحو احسن در سطح استان نهادینه سازند در اولویت کاری اداره کل ورزش و جوانان قرار دارد.

وی خاطرنشان کرد: مربیان طرح ورزش صبحگاهی به دلیل وظیفه سنگینی که دارند باید از بین مربیان توانمند و اصلح انتخاب شوند چرا که یک مربی در ورزش صبحگاهی به دلیل نبود محدودیت سنی برای ورزشکارانش باید ابتدا با وضعیت جسمی و روحی تک تک آنان آشنا شده و برحسب توانایی سنی و قوای جسمانی اقدام به تمرین دهی کند.

چمن گلی اظهار داشت: فاز دوم طرح ورزش صبحگاهی را با برنامه هایی هدفمند و مربیانی ادامه می دهیم که عشق به کار داشته باشند و در این میان مجبوریم مربیان بی برنامه و کم توان را کنار گذاشته و نیروهای کارآمدتری جایگزین آنان کنیم.

طرح ورزش صبحگاهی رایگان از پنجم مهر ماه سال گذشته در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری در 70 سالن ورزشی و با اشتغال زایی برای 140 مربی با حمایت استاندار آذربایجان غربی استان آغاز شد.

در این طرح مقرر شده بود شهر ارومیه به عنوان مرکز استان با پذیرش علاقه مندان این رشته در 13 سالن ورزشی بیشترین فعالیت را در سطح استان داشته باشد.

طرح ورزش صبحگاهی در ابتدای کار به نظم و مقررات خاصی مورد استقبال آحاد مردم اعم از زن و مرد قرار گرفت ولی در ادامه مشکلاتی همچون عدم پرداخت دستمزد مربیان، بسته بودن سالن ها و استفاده از برخی مربیان کم تجربه موجب شکست و تعطیلی در اجرای این طرح شد.

کد امنیتی رفرش
نظرسنجی

به نظر شما کدام تیم قهرمان لیگ برتر می شود؟(چینش به ترتیب الفبا)

تبليغات در سايت

جدول، نتایج و برنامه لیگ برتر والیبال

عضویت در خبرنامه
ایمیل خود را وارد کنید

امکانات
129418851,1485404,49312,200131,8962,545,695