عصر ورزش | پایگاه خبری ورزشی

قوی هستیم و کرونا را شکست می دهیم

ads
کد خبر: 1024
تاریخ انتشار: پنجشنبه 29 مرداد 1394 - 22:53
نویسنده: admin
اختتامیه 4 رشته ورزشی المپیاد دانشجویان دختر علوم پزشکی برگزار شد

 


 

 در ابتدای این مراسم دکتر جواد آقازاده رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی و رئیس عالی المپیاد با تقدیر از برگزار کنندگان مسابقات و همکاران دانشگاه علوم پزشکی ارومیه و تبریک به ورزشکاران گفت: امید است میزبان شایسته ای بودیم و ورزشکاران عزیز با خاطرات خوبی این المپیاد را ترک کنند و البته هدف برد و باخت نبود بلکه ایجاد یک رقابت ورزشی بود و هدف اصلی تر توسعه ورزش همگانی است.

 

وی افزود: امروز به نعمت خون شهداء و تلاش مسئولان کشوری و نیروهای امنیتی و انتظامی شما دریک استان هم مرز با چهار کشور در امنیت کامل در رقابتها شرکت کرده اید و باید قدر این مسئولین و امنیت را بدانیم.


 

سپس دکتر نیک فرجاد رئیس تربیت بدنی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی در سخنانی ضمن تشکر از ورزشکاران و تقدیر از میزبانی شایسته دانشگاه علوم پزشکی ارومیه در دوازدهمین المپیاد ورزشی دانشجویان دختر دانشگاههای علوم پزشکی کشور گفت: آنچه در پردیس دانشگاهی نازلوی ارومیه اتفاق افتاد و شاهد دهکده المپیاد بودیم که محل اسکان ، سالنهای ورزشی، محل مسابقات، تغذیه و مسجد در یک محل تجمیع یافته، از خواسته های وزارتی بود که دانشگاه علوم پزشکی ارومیه در این دوره از المپیاد توانست به این امر جامه عمل بپوشاند و از طرفی همیشه دانشگاه میزبان مجری بوده و سایرامور توسط وزارت انجام می شد ولی برای اولین بار تمام امور المپیاد توسط دانشگاه میزبان به نحو شایسته انجام و وزارت تنها نقش نظارتی را بعهده داشت و لازم می دانم از مدیریت مطلوب در این امر تشکر کنم.

 

وی تصریح کرد: با اینکه اکثریت داوران از دانشگاه میزبان بودند ولی هیچگونه جانب داری از تیم میزبان نداشته و با عدالت قضاوت کردند.


 

در ادامه دکتر چمن گلی مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان غربی در سخنانی کوتاه ضمن تقدیر از دست اندرکاران برگزاری المپیاد با بیان اینکه اداره کل ورزش وجوانان برای برگزاری مطلوب این المپیاد همه امکانات خود را بسیج کرده بود افزود: باید ورزش در بین جوانان و بویژه دانشجویان بیش از پیش گسترش یابد.

 

وی در ادامه گفت: امیدوارم شرکت کنندگان در المپیاد در آینده مدال آوران مسابقات المپیک باشند.

اهدای کاپ اخلاق برای تیمهای شرکت کننده و همچنین اهدای مدال و کاپ برای مقام اول تا سوم مسابقات فوتسال ، والیبال ، بسکتبال و شطرنج از دیگر بخشهای این برنامه بود.






 

کد امنیتی رفرش
نظرسنجی

به نظر شما کدام تیم قهرمان لیگ برتر می شود؟(چینش به ترتیب الفبا)

تبليغات در سايت

جدول، نتایج و برنامه لیگ برتر والیبال

عضویت در خبرنامه
ایمیل خود را وارد کنید

امکانات
129418851,8041,4631,80414,319134,0152,547,814