عصر ورزش | پایگاه خبری ورزشی

قوی هستیم و کرونا را شکست می دهیم

ads
کد خبر: 1022
تاریخ انتشار: سه شنبه 27 مرداد 1394 - 13:12
نویسنده: admin
برگزیدگان رشته های کاراته و پینگ پنگ المپیاد دانشجویان دختر علوم پزشکی

اخبار دوازدهمین المپیاد ورزشی دانشجویان دختر دانشگاههای علوم پزشکی کشور/به گزارش اسپورنیوز به نقل از وبدای آذربایجان غربی، آذرنوش دبیر اجرایی دوازدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویات دختر دانشگاههای علوم پزشکی کشور در این خصوص گفت: در اولین روز از رقابتهای ورزشی کاراته در سبک کاتای انفرادی و تیمی که یکشنبه بیست و پنجم مرداد ماه در ارومیه برگزار شد: سبا رمضانی از اصفهان موفق به کسب مقام اول و الهام طهماسبی از کرمانشاه به مقام دوم دست یافت، همچنین فرشته میرفخرایی از یزد و مریم ابوعلی از شیراز مشترکاً مقام سوم این مسابقات را کسب نمودند. همچنین در قسمت کاتای تیمی مریم ابوعلی، ساحل خزایی و آنیتا امرالهی از شیراز مقام اول و ام البنین شریفات، ماریا احمدی راد و یاسمن رمی از اهواز مقام دوم این مسابقات را کسب نمودند و ارمغان سادات صفوی، آیدا محمدی پور و سبا رمضامی از اصفهان و مینا خسروی فر، الهام طهماسبی و تارا مظاهری از کرمانشاه مشترکاً به مقام سوم دست یافتند.

نفرات برتر و برگزیدگان رشته پینگ پنگ المپیاد دانشجویان دختر دانشگاههای علوم پزشکی کشور در ارومیه

آذرنوش دبیر اجرایی دوازدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان دختر دانشگاههای علوم پزشکی سراسر کشور در این خصوص عنوان نمود: در دومین روز از رقابتهای ورزشی دانشجویان در دوازدهمین المپیاد ورزشی که روز یکشنبه بیست و پنجم مرداد ماه 94 در ارومیه بر گزار گردید و در رشته ورزشی تنیس روی میز تیمهای دانشگاههای علوم پزشکی سراسر کشور در 8 مرحله گروهی مسابقات برگزار و نتایج ذیل کسب گردید:

در گروه A: دانشگاه علوم پزشکی شیراز به مقام اول و کردستان به مقام دوم دست یافت و دانشگاه علوم پزشکی زنجان عنوان سومی را از آن خود کرد.

در گروه B: دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان و یزد به ترتیب مقام های اول و دوم را کسب نمودند و مقام سوم این مسابقات از آن لرستان شد.

در گروه C: دانشگاه علوم پزشکی گیلان رتبه اول و دانشگاه علوم پزشکی مشهد مقام دوم و دانشگاه علوم پزشکی بیرجند مقام سوم را از آن خود نمودند.

در گروه D: دانشگاه علوم پزشکی تبریز به مقام اول دست یافت و دانشگاه علوم پزشکی جهرم و مازندران به ترتیب مقام های دوم و سوم را از آن خود کردند.

در گروه E: دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی به مقام اول و دانشگاه علوم پزشکی ارومیه به مقام دوم دست یافت.

در گروه F: دانشگاه علوم پزشکی اصفهان به مقام نخست رسید و دانشگاه علوم پزشکی بندر عباس مقام دوم را بدست آورد.

در گروه G: دانشگاه علوم پزشکی ایران مقام اول و دانشگاه علوم پزشکی اهواز مقام دوم را به خود اختصاص دادند.

در گروه H: دانشگاه علوم پزشکی بوشهر به رتبه اول رسید و دانشگاه علوم پزشکی تهران مقام دوم را بدست آورد.

کد امنیتی رفرش

این نظر توسط دانشجو در تاریخ 1394/05/30 و 12:30 دقیقه ارسال شده است

ممنون ار لطفتون كه اخبار دوازدهمين المپياد دانشجويي رو تمام و كمال منتشر ميكنين.


نظرسنجی

به نظر شما کدام تیم قهرمان لیگ برتر می شود؟(چینش به ترتیب الفبا)

تبليغات در سايت

جدول، نتایج و برنامه لیگ برتر والیبال

عضویت در خبرنامه
ایمیل خود را وارد کنید

امکانات
12941885971,4639712,612132,3082,546,107