عصر ورزش | پایگاه خبری ورزشی

قوی هستیم و کرونا را شکست می دهیم

ads
کد خبر: 882
تاریخ انتشار: دوشنبه 11 اسفند 1393 - 14:08
نویسنده: admin

 

لیگ دسته یک/اخبار تیم فوتبال شهرداری اردبیل

تیم فوتبال شهرداری اردبیل که به دلیل باخت حرف و حدیث دار هفته قبل و شرایط جدول و نیز امتیاز میزبانی تنها برای برد پا به میدان گذاشته بود، در این بازی با وجود ارائه فوتبال حرفه ای، فنی و تماشاگر پسند هر چه زد به در بسته خورد تا دو امتیاز خانگی را از دست رفته ببیند.

این تیم به مانند بازی های اخیر خود فوتبال تهاجمی را از همان ابتدا در دستور کار قرار داد و بازی را با حملات پرتعداد و مداوم آغاز کرد، بطوریکه در پنج دقیقه ابتدای این دیدار بازیکنان شهرداری دو فرصت صد درصد گل را از دست دادند.

در دقیقه چهار پرتاب اوت دستی بلند از سوی سلیمانی با پاس سر مهاجم این تیم همراه شد تا توپ با ضربه سر متقابل دیگر بازیکن اردبیلی در آستانه ورود به دروازه توسط دوازن بان حریف به کرنر فرستاده شود، ضربه کرنر نیز در چند رفت و برگشت با شوت مهاجم شهرداری و به طور خطرناکی از کنار تیر عمومی به بیرون رفت.

روند حملات شهرداری ادامه داشت تا اینکه در دقیقه ۱۰ بازی حملات پردامنه بازیکنان این تیم در محوطه جریمه نساجی و با خطای مسلم مدافعان آن متوقف شد، توپ برگشتی نیز به دیگر بازیکن شهرداری رسید که دوباره روی این بازیکن خطا صورت گرفت اما داور در هیچکدام از دو صحنه اعتقادی به پنالتی نداشت.

داوران این بازی که از ساتان گیلان بودند، در این دیدار اشتباهات زیادی داشتند و داور وسط آن ضمن گذشتن از خطاهای مسلم و خطرناک بازیکنان نساجی سوتهای اشتباهی را به صدا درآورد که تداوم این سوتها صدای تماشاگران خونگرم و فهیم اردبیلی را درآورد تا نشان دهند که از مظلومیت فوتبال اردبیلی و رفتارهای متناقض فدراسیون و سازمان لیگ به شدت ناراضی هستند.

از دقیقه ۲۰ بازی تا حدودی به تعادل کشیئه شد اما باز این تیم شهرداری بود که در میانه میدان توپ و زمین را در اختیار داشت، تیم نساجی نیز تنها به ضد جملات چشم دوخته بود که به خواسته خود دست نمی یافتند.
اما از دقیقه ۲۵ دوباره تیم میزبان صاحب توپ و میدان شد ولی این تبم قائم شهری بود که صحنه خطرناکی را در دقیقه ۲۹ رقم زدند، در ا ن لحظه حرکت بازیکنان نساجی را اکبر صغیری مهاجم این تیم از زاوبه بسته روانه دروازه شهرداری کرد که وحید کارگر سنگربان تیم اردبیل با هوشیاری تپ را به کرنر فرستاد.

اما از دقیقه ۳۰ تا ۴۵ بازی بازیکنان شهرداری اردبیل باز هم با حملات خود چهار موقعت بسیار خوب را از دست دادند، کاشته علی سلیمانی و شوت سرکش قاسمی فرصت هایی بودند که از بالای دروازه حریف به بیرون رفتند.

مهمترین فرصت شهرداری اردبیل در دقیقه ۴۳ رقم خود، جایی که حرکت تیمی و با برنامه یاران شهرداری در نهایت به باغانی رسید و این بازیکن از نزدیکی نقطه پنالتی شوت سرکشی را روانه دروازه نساجی کرد که دروازه بان حریف به سختی آنرا مهار کرد.

در نیمه دوم نیز این تیم شهرداری اردبیل بود که بازی را با حملات خوب آغاز کرد اما بازی زود به تعادل کشید و بازی آرام و در میانه میدان جریان یافت، این روند زیاد به طول نیانجامید و شهرداری اردبیل دوباره نبض بازی را در اخنیار گرفت، در دقیقه ۶۸ این نیمه بهترین فرصت میزبان نیز به هدر رفت.

حمله پرتعداد بازیکنان تیم فوتبال شهرداری اردبیل که از میانه میدان آغاز شده بود، در سمت چپ به قاسمی رسید و این بازیکن خلاق با از پیش رو برداشتن مدافع کناری تیم نساجی توپ را به جلوی دروازه نساجی فرستاد اما موسی شهبازی مهاجم تیم شهردای به این توپ نرسید.

همین توپ به سمت چپ نساجی و به حسین حبیبی رسید، ارسال این بازیکن در سمت مخالف را قاسمی به ضربه سر به تیر عمودی کوبید تا آه از نهاد تمام هواداران و کادر فنی تیم شهرداری بلند شود.

شادگردان محمد ربیعی سرمربی تیم شهرداری اردبیل که به نظر می رسید نقطه ضعف نساجی را بخوبی شناسایی کرده بودند، حملات خود را از عمق و کناره ها پیگیری کردند اما تا پایان بازی این حملات به ثمر نرسید تا دو تیم امتیازات را تقسیم کنند.

البته در کسب این نتیجه که تنها خواسته تیم نساجی بود، بازی بحرینی بازیکنان این تیم بی تاثیر نبود و شاید بیش از ۲۰ بار بازیکنان این تیم خود را به زمین انداختند تا بازی را از جریان بندازند، وقت کشی بسیار زیاد و غیرحرفه ای بازیکنان تیم نساجی مازندران صدای کادر فنی و هواداران تیم فوتبال شهرداری اردبیل را درآورده بود اما اعتراض آنها هیچ تاثیری نداشت تا داور گیلانی این دیدار همچنان در قبال این وقت کشی ها سکوت کند.

ضمن اینکه در دقایق ۸۳ و ۸۴ نیز بازیکن کناری تیم نساجی دو خطای بسیار خطرناک را روی قاسمی و ترکمان بازیکنان شهردای انجام داد که در کمال تعجب داور بی تفاوت از کنار آنها گذشت. این درحالی بود که به عقیده کارشناسان داوری داور حتی می توانست این مدافع را با کارت مستقیم قرمز از بازی اخراج کند اما داور بازی کارت زرد هم نشان نداد.

با این نتیجه تساوی تیم فوتبال شهرداری اردبیل ۲۱ امتیازی شد و در همان رده هفتم جدول باقی ماند، تیم نساجی مازندران نیز با این تساوی ۲۶ امتیازی شد و جای خود را در رده دوم تثبیت کرد.

لیگ دسته یک/اخبار تیم فوتبال شهرداری اردبیل

کد امنیتی رفرش
نظرسنجی

به نظر شما کدام تیم قهرمان لیگ برتر می شود؟(چینش به ترتیب الفبا)

تبليغات در سايت

جدول، نتایج و برنامه لیگ برتر والیبال

عضویت در خبرنامه
ایمیل خود را وارد کنید

امکانات
12941885504513,1686,298125,9942,539,793