عصر ورزش | پایگاه خبری ورزشی

قوی هستیم و کرونا را شکست می دهیم

ads
کد خبر: 881
تاریخ انتشار: دوشنبه 11 اسفند 1393 - 13:43
نویسنده: admin

 

اخبار تراکتورسازی

سعید عباسی در آستانه این مسابقه در رابطه با وضعیت تراکتور‌سازی و شرایط این تیم صحبت‌های زیر را با خبرنگار ورزشی فارس مطرح کرد.

 
وضعیت تراکتورسازی چطور است؟

خوشبختانه تیم در فضایی به دور از حاشیه با آرامش کامل تمرین می‌کند و کادر فنی بازیکنان برنامه‌های تاکتیکی را برای دیدار با الاهلی دنبال کردند.

 
آیا از عملکرد کادر فنی جدید رضایت دارید؟

بله از عملکرد کادر فنی راضی هستیم و بازخورد تمرینات جدید کادر فنی را در عملکرد بازیکنان می‌بینیم. جو آرامی در تیم حاکم است و سرمربی تاکتیک‌های مدنظر خود را در میدان دنبال می کند.

بدهی قبلی باشگاه به تونی اولیویرا پرداخت شد؟

بدهی قبلی باشگاه به اولیویرا خیلی زیاد نبوده است با او در حال صحبت هستیم و این مسئله را حل می‌کنیم. خوشبختانه اکنون جو مثبتی در تیم حاکم شده و امیدواریم تمامی این مسائل منجر به موفقیت تراکتور‌سازی شود.

آیا به رسول خطیبی سرمربی قبلی تیم بدهی دارید؟

خطیبی بخش اعظمی از قرارداد خود را قبل از اتمام نیم‌فصل دریافت کرده بود.

پس با این حساب او یک چیزی هم باید به باشگاه پس بدهد؟

)
با خنده) او اگر به ما کمک کند از این اتفاق بدمان نمی‌آید.

از الاهلی امارات تا چه اندازه شناخت دارید؟

یکی از مزایای خوب اولویرا نگاه دقیق او به تیم‌های خارجی است. الاهلی تیم بسیار خوبی است که خود اولویرا سابقه کار در این تیم را دارد. به هر حال نقاط قوت و ضعف این تیم توسط کادر فنی شناسایی شده و بازیکنان تلاش می‌کنند با آمادگی کامل به مصاف حریف خود بروند. اعضای این تیم ساعت ۱۷ امروز در کاروان ۵۰ نفره به تبریز می‌آیند و در هتل پارس مستقر خواهند شد. امیدوارم که بتوانیم از سد این حریف بگذریم.

یک بازیکن خارجی جدید جذب کردید و این در حالی است که انتقاد‌های زیادی به خرید‌های خارجی امسال تراکتور‌سازی تبریز می‌شود و خیلی‌ها به خرید بازیکنانی مثل دیتمار بیکای و عیسی اندوی انتقاد می‌کنند.

برخی از این خرید‌ها قبلا انجام شده بود. سعی کردیم تغییراتی در تیم ایجاد کنیم و این مسئله که برخی بازیکنان در مقطع فعلی به کار باشگاه نمی‌آیند برای ما معضل است. در مورد عیسی اندوی باید بگویم او با درخواست کتبی رسول خطیبی با مدیر‌برنامه‌های خاصی که داشت جذب داشت. این کار را طبق نظر سرمربی انجام دادیم و اکنون هیچ کار دیگری نمی‌توانیم انجام دهیم.

الاهلی امارات ستاره‌های زیادی دارد. آیا نگران این مسابقه نیستید؟

الاهلی امارات تیم بسیار قدرتمندی است که از بازیکنان قوی و باتجربه‌ای بهره می‌برد. با تیم قوی باید قوی بازی کرد. یکی از ویژگی‌های بازیکنان ایرانی غیرت است. ما به غیرت بازیکنان‌مان امید زیادی داریم و امیدواریم که غیرت ما به پول آنها بچربد.

پاداش ویژه‌ای برای پیروزی مقابل الاهلی امارات در نظر گرفتید؟

ما همیشه پاداش ویژه برای بازیکنان‌مان در نظر می‌گیریم و امیدواریم که در دیدار مقابل الاهلی امارات هم به پیروزی برسیم. اول اجازه بدهید پیروزی در این مسابقه حاصل شود و سپس به بحث پاداش هم برسیم.

شرایط مصطفی آجر‌لو در هیأت‌مدیره تراکتورسازی به کجا انجامید، آیا او نامه کتبی برای استعفا، به باشگاه ارائه کرد؟

آجرلو نه با ما ارتباط برقرار می‌کند و نه سراغی می‌گیرد. هیچ نامه رسمی‌ای از سوی آجرلو به هیأت‌مدیره نرسیده است. قرار بود هیأت مدیره قبل از تعطیلات نوروز جلسه‌ای داشته باشد اما به خاطر فشردگی برنامه‌ها و مسابقات زیادی که در پیش داریم امکان این کار وجود ندارد.

وضعیت شاهین ثاقبی به کجا انجامید آیا با حضور او در اردوی تیم ملی که قرار است از ۱۸ اسفند آغاز شود موافقید؟

بارها با مسئولان فدراسیون خواستیم که تصمیمات به نحوی باشد که متضرر نشویم. بارها نشان دادیم که چه همکاری خوبی با تیم امید و بزرگسالان داریم. همین حالا مدارک آندرانیک تیموریان، حبیب گردانی و شاهین ثاقبی برای اردوی نوروز تیم ملی بزرگسالان از باشگاه گرفته شده است.

امیدواریم این بازیکنان به موقع به بازی‌های تیم برسند و مشکلی به وجود نیاید. اینکه ثاقبی به تیم ملی امید می‌رود یا تیم ملی بزرگسالان بستگی به نظر فدراسیون دارد ولی باید تاکید کنم که ثاقبی در پست حساسی در تراکتور‌سازی بازی می‌کند و اگر او به موقع به تیم نرسد از این اتفاق لطمه می‌خوریم. اکنون وقت گلایه نیست تمام تمرکز‌مان را روی بازی‌های خود گذاشتیم تا در ادامه نتایج قابل قبولی کسب کنیم.

اخبار تراکتورسازی/

کد امنیتی رفرش
نظرسنجی

به نظر شما کدام تیم قهرمان لیگ برتر می شود؟(چینش به ترتیب الفبا)

تبليغات در سايت

جدول، نتایج و برنامه لیگ برتر والیبال

عضویت در خبرنامه
ایمیل خود را وارد کنید

امکانات
129418851414513,2596,389126,0852,539,884