عصر ورزش | پایگاه خبری ورزشی

قوی هستیم و کرونا را شکست می دهیم

ads
کد خبر: 877
تاریخ انتشار: یکشنبه 10 اسفند 1393 - 21:16
نویسنده: admin

 

اخبار تراکتورسازی

وی ادامه داد: مدیریت باشگاه تراکتورسازی در برکناری خطیبی بسیار عجولانه تصمیم گرفت. خطیبی اولین مربی بود که جرات داشت بازیکنان جوان بومی را در لیگ برتر به زمین بفرستد و میدان دهد. او زحمات زیادی برای تراکتورسازی کشید و تیم در بین بالانشینان نیز بود. خطیبی در همین مدت کوتاه هم توانست حداقل 15 بازیکن به فوتبال ایران معرفی کند.

مربی سابق تراکتورسازی درباره مدیران این باشگاه تاکید کرد: واقعا جالب است که تیم تراکتورسازی برای آذربایجان است و در تبریز فعالیت می کند اما یک مدیر آذربایجانی در آن حضور ندارد. به نظر من برای اینکه بتوانند گام مثبتی برای تراکتورسازی و فوتبال آذربایجان بردارند باید از مدیران بومی استفاده کنند.

یونس باهنر در پاسخ به این پرسش که آیا در این مدت با خطیبی تماسی داشته است، بیان داشت: ما هرروز با هم در تماس هستیم. البته صحبت هایمان در فوتبال نیست. او فعلا استراحت می کند اما چند پیشنهاد خوب برای فصل آینده دریافت کرده است.

وی درباره احتمال حضور خطیبی در کادرفنی تیم ملی تصریح کرد: در این باره هیچ صحبتی با خطیبی نداشته ام و نمی دانم این موضوع چقدر جدی است.

یونس باهنر در پایان افزود: به عنوان یک آذری آرزو دارم تیم تراکتورسازی موفق باشد و بتواند در ادامه نتایج خوبی بگیرد تا هواداران تراکتور خوشحال شوند.

اخبار تراکتورسازی/

کد امنیتی رفرش
نظرسنجی

به نظر شما کدام تیم قهرمان لیگ برتر می شود؟(چینش به ترتیب الفبا)

تبليغات در سايت

جدول، نتایج و برنامه لیگ برتر والیبال

عضویت در خبرنامه
ایمیل خود را وارد کنید

امکانات
129418851044513,2226,352126,0482,539,847