عصر ورزش | پایگاه خبری ورزشی

قوی هستیم و کرونا را شکست می دهیم

ads
کد خبر: 489
تاریخ انتشار: سه شنبه 04 آذر 1393 - 14:49
نویسنده: admin

 

 

اخبار تراکتورسازی/اخبار لیگ برتر

وی در پاسخ به این سؤال که فکر نمی کنی از دست دادن این امتیازها در نهایت برای تراکتورسازی گران تمام خواهد شد، خاطرنشان کرد: ما دوست داریم ببریم تا فاصله خود را با رقبا بیشتر و بیشتر کنیم. بازی های لیگ واقعاً سخت است و همه تیم ها به هم نزدیک هستند. شما دیدید که این هفته استقلال تهران و فولاد خوزستان باختند و سپاهان اصفهان هم مساوی کرد. آنها رقیبان ما هستند و من خوشحالم که این مدعیان امتیاز از دست دادند.

ادینهو درمورد اینکه آیا تراکتورسازی امسال قهرمان لیگ خواهد شد، تأکید کرد: هدفی جز این نداریم و فکر می‌کنم تا اینجا خوب جلو رفته‌ایم. البته همه ما می‌دانیم که در نیم‌فصل دوم کار سختی خواهیم داشت و باید کمتر اشتباه کنیم. ما الان صدرنشین هستیم و همه جلوی تراکتورسازی انگیزه دارند. در این شرایط حساس نیاز مبرمی به حمایت هواداران تراکتورسازی داریم و امیدوارم با پشتیبانی آنها قهرمان لیگ شویم.

صدرنشین جدول گلزنان لیگ برتر در پاسخ به این سؤال که «چقدر برای رسیدن به عنوان آقای گلی این مسابقات در پایان فصل شانس داری؟»، گفت: من دوست دارم گل بزنم، چون می‌خواهم بازیکن تأثیرگذاری برای تراکتورسازی باشم. آقای گلی یک داستان متفاوت است و از طرفی موفقیت تراکتورسازی هم در یک سمت دیگر قرار دارد. آقای گل شدن من بدون قهرمانی تراکتورسازی زیاد ارزش ندارد، بنابراین باید بگویم که موفقیت این تیم از همه چیز برای من مهمتر است.

کد امنیتی رفرش
نظرسنجی

به نظر شما کدام تیم قهرمان لیگ برتر می شود؟(چینش به ترتیب الفبا)

تبليغات در سايت

جدول، نتایج و برنامه لیگ برتر والیبال

عضویت در خبرنامه
ایمیل خود را وارد کنید

امکانات
12941885434513,1616,291125,9872,539,786