عصر ورزش | پایگاه خبری ورزشی

قوی هستیم و کرونا را شکست می دهیم

ads
کد خبر: 421
تاریخ انتشار: یکشنبه 18 آبان 1393 - 20:53
نویسنده: admin

 

اخبار شهرداری تبریز

این دیدار برای پاسی ها از حساسیت بالایی برخوردار بود با توجه به دیدار دو تیم بالانشین مس رفسنجان و سیاه جامگان مشهد در این هفته پاسی ها می توانستند با برد در این دیدار وضعیت خود را در جدول بهتر کنند.

با شروع بازی در دقیقه ۲  پاس عمقی محسن حمیدی در داخل ۱۸ قدم علی یونسی را صاحب موقعیت کرد و این بازیکن موفق شد خیلی زود دروازه شهرداری تبریز را باز کند و شادی را به ورزشگاه شهدای قدس همدان بیاورد.

اما این گل دوام چندانی نداشت و ۷ دقیقه بعد ارسال زیبای مصطفی احمدی بازیکن شهرداری تبریز با اشتباه مسلم سیدجلیل احمدی دروازه بان پاس توپ وارد دروازه این تیم شد تا خیلی زود گل پاسی ها پر پر شود.

نکته قابل توجه در نیمه اول مصدومیت داور بازی در دقیقه ۲۰ بود وحید صالحی داور بازی در این دقیقه به دلیل پیچ خوردگی پای راست خود نتوانست ادامه بازی را سوت بزند و داور چهارم شیرزاد علی نیا ادامه قضاوت بازی را بر عهده گرفت.

پس از به ثمر رسیدن گل تساوی بازیکنان شهرداری تبریز روحیه بیشتری گرفتند و بازی بهتری را نسبت به پاس انجام دادند و موقعیت های خطرناکی به دست آوردند.

بازی در نیمه اول با همین نتیجه خاتمه یافت در نیمه دوم مهابادی با به میدان فرستادن محسن آذرپاد بهترین گلزن پاسی ها در هفته های گذشته ، روح الله عبدالهی و هادی خیری تمام قدرت خود را به کار گرفت تا شاید بتواند دست پر از میدان خارج شود.

اخراج بابک مرادی مهاجم تعویض شهرداری تبریز هم در دقایق پایانی بازی نتوانست کمکی به تیم فوتبال پاس همدان کند و در نهایت این دیدار با نتیجه یک بر یک به پایان رسید تا پاسی ها در این فصل برای اولین بار در همدان متوقف شوند.

تیم فوتبال پاس با این تساوی ۱۰ امتیازی شد و در جایگاه سوم جدول گروه ب لیگ دسته اول فوتبال باقی ماند.

اما در این هفته مس رفسنجان با شکست سیاه جامگان به یکه تازی خود در صدرجدول ادامه داد تا به تنهایی در صدر جدول قرار بگیرد و کم کم خود را از سایر تیم ها جدا کند اما در دیگر دیدارهای حساس گروه ب نفت آبادان با دو گل فولاد یزد را شکست داد تا با ۹ امتیاز به رده چهارم جدول صعود کند همچنین تیم فوتبال داماش گیلان با بردی که در مقابل اتکا گرگان به دست آورد خود را به جمع مدعیان این گروه اضافه کرد.

در پایان هفته پنجم لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور موسوم به جام آزادگان در گروه الف و ب تیم های گیتی پسند و مس رفسنجان به صدر جدول تکیه زدند و تیم های آلومینیوم هرمزگان، تربیت نوین یزد، شهرداری بندرعباس و اتکا گرگان هم فانوس به دستان دو گروه هستند.

کد امنیتی رفرش
نظرسنجی

به نظر شما کدام تیم قهرمان لیگ برتر می شود؟(چینش به ترتیب الفبا)

تبليغات در سايت

جدول، نتایج و برنامه لیگ برتر والیبال

عضویت در خبرنامه
ایمیل خود را وارد کنید

امکانات
129418851074513,2256,355126,0512,539,850