عصر ورزش | پایگاه خبری ورزشی

قوی هستیم و کرونا را شکست می دهیم

ads
کد خبر: 1194
تاریخ انتشار: چهارشنبه 06 آبان 1394 - 12:53
نویسنده: admin
جریمه نقدی شهرداری ارومیه و محرومیت 2 جلسه ای لیدرها+تذکر کتبی

به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، جلسه فوق العاده کمیته انضباطی فدراسیون والیبال با حضور اعضاء به تاریخ 5 آبان به منظور رسیدگی به گزارش ناظر مسابقه بین تیم‌های شهرداری ارومیه و بانک سرمایه که 29 مهر برگزار شده است، تشکیل شد.

یوسفی مدیرعامل باشگاه شهرداری ارومیه و کردستانچی دبیر هیات والیبال ارومیه در جلسه حضور داشتند. ابتدا گزارش ناظر مسابقه قرائت شد. مفاد این گزارش حکایت از رفتار دور از انتظار برخی تماشاگران منتسب به تیم شهرداری ارومیه داشت که به برخی بازیکنان تیم مقابل توهین کرد‌ه‌اند و قسمتی از فیلم مسابقه مورد بازبینی قرار گرفت.

اعضاء کمیته انضباطی هریک نقطه نظر خود را بیان کردند و اظهارات یوسفی و کردستانچی نیز به طور کامل استماع شد. با اعلام ختم رسیدگی پس از بحث و مشورت اعضاء، کمیته انضباطی به شرح زیر اتخاذ تصمیم نمود:

نظر به اینکه برخی تماشاگران منتسب به تیم شهرداری ارومیه در بازی مورخ 29 مهر بین تیم‌های شهرداری ارومیه و بانک سرمایه با رفتار نامناسب جو ورزشگاه را مورد تاثیر قرار داده اند و برخورد ایشان مغایر با اصول جوانمردی و روحیه ورزشکاری بوده است. بنابراین با اختیارات حاصله از ماده 10 آئین نامه انضباطی به ویژه بند 39 آن به تیم شهرداری ارومیه در این خصوص تذکر کتبی داده شد. چنانچه این گونه رفتار ناشایست تکرار شود تدابیر شدیدتر از جمله محرومیت از حضور تماشاگر در زمین مسابقه اتخاذ خواهد شد.

همچنین باشگاه شهرداری ارومیه مبلغ 100 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد و لیدرهای این تیم نیز دو جلسه از حضور در سالن مسابقه محروم شدند.

کد امنیتی رفرش
نظرسنجی

به نظر شما کدام تیم قهرمان لیگ برتر می شود؟(چینش به ترتیب الفبا)

تبليغات در سايت

جدول، نتایج و برنامه لیگ برتر والیبال

عضویت در خبرنامه
ایمیل خود را وارد کنید

امکانات
12941885454761,807521120,2172,534,016