عصر ورزش | پایگاه خبری ورزشی

قوی هستیم و کرونا را شکست می دهیم

ads
کد خبر: 1167
تاریخ انتشار: شنبه 25 مهر 1394 - 17:26
نویسنده: admin
زیرساخت های لازم برای رفاه حال هواداران والیبال دوست ارومیه فراهم شود

کریم فروزان افزود: برگزاری جلسات هماهنگی چند جانبه با حضور مسوولان باشگاه شهرداری ارومیه، هیات والیبال و اداره کل ورزش و جوانان در خصوص نحوه برگزاری رقابتهای لیگ برتر والیبال در راستای تقسیم کار، بسیار کارساز و موثر بوده است.

وی اظهار کرد: مسوولیت برگزاری بازی های لیگ برتر در فصل 94، سهولت در تردد پیشکسوتان والیبال به سالن شش هزار نفری غدیر با صدور کارت شناسایی مخصوص، جلوگیری از تردد افراد فاقد کارت در جایگاه مخصوص و افزایش باجه های بلیط فروشی در صورت ازدحام هواداران بخشی از وظایف هیات والیبال است.

رئیس هیئت والیبال آذربایجان غربی ادامه داد: ارائه لیست عوامل اجرایی به حراست اداره کل ورزش و جوانان ، هماهنگی با اورژانس و آتش نشانی جهت حضور در محوطه سالن و درخواست برخی اقلام و ملزومات مورد نیاز هیات والیبال و کادر اجرایی از باشگاه شهرداری ارومیه از دیگر وظایف هیات است.

وی گفت: والیبال در شهر ارومیه جایگاه ویژه ای دارد و باید زیرساخت های لازم برای رفاه حال هواداران و تیم های شرکت کننده فراهم شود.

فروزان افزود: رعایت نظم و انضباط مهمترین راه برای رسیدن به فرهنگ توسعه یافته در سطح جامعه است و تا زمانی که هماهنگی و انسجام لازم را در کارها نداشته باشیم نمی توانیم ادعای توسعه یافتگی داشته باشیم.

وی گفت: شیرینی و حلاوت مسابقات ورزشی به عدم پیش بینی مطلق در نتیجه آن است و در این راستا ایجاد شور و نشاط جمعی و رعایت تمامی شئون اجتماعی، بیشتر از برگزاری یک مسابقه ارزش دارد.

شایان ذکرست بیست و نهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های برتر ایران در سال 1394 با نام یادواره 200 شهید والیبالیست با حضور 12 تیم برگزار می شود.

مرحله مقدماتی بیست و نهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های برتر ایران در یک گروه و به صورت رفت و برگشت برگزار می شود و هشت تیم برتر به مرحله نخست پلی آف صعود کنند.

تیم والیبال شهرداری ارومیه در هفته نخست رقابتهای لیگ برتر باشگاه های کشور چهارشنبه این هفته (29 مهر ماه) میزبان تیم بانک سرمایه خواهد بود.

کد امنیتی رفرش
نظرسنجی

به نظر شما کدام تیم قهرمان لیگ برتر می شود؟(چینش به ترتیب الفبا)

تبليغات در سايت

جدول، نتایج و برنامه لیگ برتر والیبال

عضویت در خبرنامه
ایمیل خود را وارد کنید

امکانات
12941885644354,0027,132126,8282,540,627